Greek Radio-Theatre

για όσους αγαπούν το ραδιοφωνικό θέατρο



Όποιος έχει χρόνο και διάθεση θα μπορεί να συμμετέχει όσο και όταν μπορεί ........ η συνέχεια εδώ

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Η ΒΕΝΤΑΛΙΑ ΤΗΣ ΛΑΙΔΗΣ ΟΥΙΝΤΕΡΜΙΡ ΤΟΥ ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΙΛΝΤ

Η βεντάλια της λαίδης Ουΐντερμιρ (1892) είναι το πρώτο έργο του Όσκαρ Ουάιλντ που ανέβηκε στο θέατρο, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία. 
Εξιστορώντας μια σειρά από παρεξηγήσεις και τεχνάσματα στην υψηλή κοινωνία του βικτοριανού Λονδίνου, μάγεψε αμέσως κριτικούς και κοινό με τον χαρακτηριστικά πνευματώδη και ευφυή λόγο του Ουάιλντ. 
Στις επιστολές του, ο Ουάιλντ υποστήριζε ότι το έργο δεν πρέπει να ειδωθεί ως «παντομίμα με διάθεση γελοιοποίησης» αλλά ως ψυχολογική μελέτη. 
Η βεντάλια της λαίδης Γουΐντερμιρ εξακολουθεί να διασκεδάζει το κοινό παγκοσμίως μέχρι και σήμερα.

ΥΠΟΘΕΣΗ: Η λαίδη Ουΐντερμιρ σκέφτεται να εγκαταλείψει τον σύζυγό της, έπειτα από δύο χρόνια γάμου, επειδή υποψιάζεται πως αυτός έχει ερωμένη - η οποία αποδεικνύεται πως είναι η ίδια η μητέρα της. Ανατρέποντας τα πάντα, θα είναι η μητέρα της τελικά που θα την αποτρέψει από την απόφασή της χωρίς να αποκαλυφθεί ποτέ η ταυτότητά της.

ΠΑΙΖΟΥΝ: Βέρα Ζαβιτσιάνου, Ελένη Χατζηαργύρη, Νίκος Καζής, Ελένη Χαλκούση, Άννυ Πασπάτη, Ζώρας Τσάπελης, Σπύρος Ολύμπιος, Ελίζα Σένκε, Κώστας Φραγκόπουλος, Βασίλης Κανάκης, Τάκης Βουλαλάς, Αντιγόνη Γλυκοφρύδη, Ζέτα Κονδύλη, Θεόδωρος Συριώτης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα και 30 λεπτάΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ: 1970




 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθω να κατεβασω τα αρχεια αλλα το rapidshare μου δηλωνει οτι πρεπει να πληρωσω. Δεν ξερω αν αυτο το γνωριζετε. Το Mail μου ειναι flouda@gmail.com και θα σας παρακαλουσα να μου στειλετε μια απαντηση γιατι αγαπω πολυ το site σας και ηταν κατι πολυ διαφορετικο-μια προσφορα πολιτισμου ειδικα σε νεους ανθρωπους οπως εγω που τετοιες παραστασεις δεν ειχα την δυνατοτητα να παρακολουθησω!
Δεν τιθεται θεμα χρηματων απλως πρεπει να χρεωθω σε πιστωτικη καρτα και εγω δεν εχω και ουτε θελω να βγαλω!!
Ευχαριστω
Αλεξανδρα